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JEFF ROWLAND 제프롤랜드 MC 6 파워앰프

by 첼로 posted Sep 28, 2020
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MC-6 다중 채널 전력 증폭기
혁신과 기술

Jeff Rowland Design Group의 MC-6 다중 채널 전력 증폭기는 독창적이고 혁신적인 완전히 균형 잡힌 차동 모드 출력 회로를 갖추고 있습니다. MC-6에는 출력 섹션의 개별 부분 또는 채널을 독립적으로 또는 병렬로 실행하여 오디오 및 극장 애플리케이션 모두에서 사용할 수있는 가장 유연한 앰프를 만들 수있는 새로운 앰프 출력 스테이지 설계가 통합되어있어 출력 " 카드 "또는"모듈 "로 구성되어 있습니다. MC-6을 처음 설계 할 때 주요 목적은 풍부한 멀티 채널 구성이 가능하지만 기존의 2 채널 스테레오 증폭에 필요한 우수한 음향 기능을 제공하는 앰프를 개발하는 것이 었습니다. 그 결과 어떤 시스템 구성에서도 오늘날 가장 융통성있는 증폭 플랫폼을 제공 할뿐만 아니라 많은 수의 채널이 함께 연결되어 성능이 향상되었습니다. 새로운 출력 장치 구성, 최상의 잡음 및 왜곡 특성을위한 오디오 입력 변압기, 인공적으로 가공 된 알루미늄의 비 공진 섀시를 사용하는 출력 섹션과 결합하면 MC-6은 아마도 가장 뛰어난 다중 채널 앰프 내장.

MC-6의 각 채널은 8 옴로드로 연속 250 와트가 가능합니다. 개별 앰프로서 MC-6의 각 채널은 우수한 연주자가 될 것이며 뛰어난 사실감으로 음악과 사운드 트랙을 재생할 수 있습니다. 멀티 채널 앰프 인 MC-6는 이러한 250 와트 앰프 중 6 대를 단일 섀시에 통합합니다. 그러나 MC-6를 사용하면 앰프를 함께 추가하여 수행 할 수있는 작업량을 늘릴 수 있습니다. 모두 해체 할 필요가 없습니다. 6 채널 앰프 인 MC-6은 채널 당 150 와트, 모든 채널이 최대 출력까지 연속적으로 구동되며 채널 당 250 개의 고전류 와트를 스테레오 앰프로 사용할 수 있으며 모노 앰프로 무언가를 생성 할 수 있습니다 엄청난 전류 용량 (최대 120 암페어)으로 330 와트의 전력.

MC-6의 기본 원리는보다 큰 전류 성능을 위해 증폭의 개별 채널을 "연결"하거나 병렬로 연결하는 기능입니다. 병렬 연결은 브리징과 유사하지 않으며 MC-6 회로 전용 기능입니다. 인접한 채널을 함께 연결하면 각 채널의 사용 가능한 총 최대 전류 용량이 합산됩니다. 단일 종단 형 증폭기의 전압 성능을 높이기 위해 일반적으로 사용되는 방법 인 브리징은 증폭기의 전류 용량을 증가시키지 않으며 전원 공급 장치가 요구 사항을 따라갈 수없는 경우 음질에 부정적인 영향을 미칠 수 있습니다. 증폭기가 브리징 될 때, 각 출력 채널은 부하 임피던스 (라우드 스피커 부하)의 절반 만 인식하므로 각 출력 채널에서 생성해야하는 전류의 양이 효과적으로 배가됩니다. 각 채널은 부하의 절반 만 볼 수 있기 때문에 8 ohm 라우드 스피커는 각 출력 채널에 4 옴로드로 나타나며 동일한 주어진 출력 레벨에 대해 두 배의 전류가 필요하므로 출력 스테이지 및 전원 공급 장치에 과세 할 수 있습니다 그들의 능력 이상으로 브리징은 전압 (전류가 흐를 가능성)을 두 배로 증가 시키지만, 전류 (앰프가 생성하는 일)는 증가시키지 않습니다. MC-6에서는 그렇지 않습니다. 링크는 기존 작업 채널을 병렬로 실행합니다. 모든 채널이 출력 신호의 양과 음의 반을 제공하므로 더 많은 채널이 연결되면 전류의 양이 증가합니다. 이들은 모두 동일한 입력 신호 (양수 및 음수)를보고 출력 장치간에 공유하며 출력을 직렬로 사용하여 부하 또는 라우드 스피커를 구동합니다. 더 많은 수의 출력 장치가 특정 부하를 구동하는 데 사용되므로 더 많은 수의 출력 장치에 의해 운반 될 때 각 장치가 요구하는 부하 또는 "캐리"가 감소됩니다. 각 장치는 스트레스가 적기 때문에 라우드 스피커에 더 많은 양의 전류를 전달하기 위해 열심히 일할 필요가 없으며 기록 된 이벤트를 손쉽게 제어 할 수있는 프리젠 테이션을 생성 할 수 있습니다. 이렇게하면 사용 가능한 최대 전류가 증가하고 연결된 각 채널의 전기 부하가 감소합니다. 특히 까다로운 조건에서 전기 및 음향 성능이 향상됩니다. 6 명의 사람들이 자동차를 밀고 있다고 생각하십시오. 한 사람이 밀면 차를 움직일 수 있지만 많은 스트레스와 노력이 필요합니다. 각 사람이 추가되면 최대 6 명이 자동차를 쉽게 움직일 수 있습니다. 예를 들어, 채널 1 ~ 6이 함께 연결되면 결과는 최대 출력 전류 기능이 채널 1 ~ 6의 현재 기능 합계와 동일한 단일 채널이됩니다. 브리징과 달리 채널이 함께 연결될 때 성능 실제로 인접한 채널을 연결하면 증폭기의 성능이 향상됩니다. 모든 라우드 스피커는 전압이 아닌 현재의 전류를 필요로하거나 "피드"하므로 라우드 스피커에 필요한 에너지를 공급하여 요구 조건이 최고조에 달할 때보다 효율적으로 사용할 수 있습니다.

앰프의 출력 섹션에는 채널 1 및 6의 채널당 12 개의 출력 장치와 채널 2, 3, 4 및 5의 채널당 6 개의 출력 장치 (최대 전력 150 와트가 가능한 각 장치)가 탁월한 오디오 성능, 안정성 및 안정성을 제공하기 위해 표준 출력 트랜지스터 대신 새로운 "지능형 전력 트랜지스터 이득"구성을 제공합니다. 낮은 임피던스 부하와 실제로 그러한 전류를 요구하는 비효율적 인 라우드 스피커로, MC-6는 가장 까다로운 음악 악절에서도 탁월한 성능과 컨트롤을 제공합니다. 이러한 통합 전원 출력 장치는 일반적으로 사용되는 디스크리트 트랜지스터에 비해 비용이 많이 들지만 전체 "신호 경로"를 단순화 할뿐 아니라 회로 "공간"의 양을 현저하게 줄여 용량 성 및 유전체 저장 효과를 대폭 감소시킵니다 . 전체 회로에 걸쳐 이러한 부정적인 영향을 최소화함으로써 이득 대역폭 제품은 사실상 다른 개별 회로 설계보다 약 10 배 더 큰 고주파 제어, 세부 사항 및 정확도를 제공합니다.

이 소자들은 또한 매우 정확한 바이어스 제어 및 안정성의 부가적인 이점을 허용하지만 대부분의 다른 증폭기 회로는 "열 바이어스"에 의존해야한다. 열 바이어스는 온도 센서, 가장 자주 히트 싱크에 장착 된 다이오드 또는 트랜지스터가 모방하는 공정이다 출력 트랜지스터의 동작 및 가열 또는 냉각시 바이어스 전류를 조정합니다. 뜨거울 때 전류가 적고 차가울 때는 전류가 더 큽니다. 열 바이어스의 단점은 출력 장치의 열이 센서에 도달하기 전에 히트 싱크를 통해 천천히 이동해야하기 때문에 출력 트랜지스터의 온도가 변하고 온도 센서가 반응하는 사이에 수 초의 시간 지연이 있다는 것입니다 . 일반적으로 신호가 순간적으로 변화하고 바이어스 요구 사항이 신속하고 지속적으로 변하는 음악과 같은 조건에서는 바이어스 조정이 변경 사항을 결코 따라 잡지 수 없기 때문에 바이어스 조정이 왜곡과 최상의 음질에 거의 최적이되지 않습니다 출력 트랜지스터의 필요성. MC-6 내에서 온도 감지는 각 출력 장치 자체 내의 실리콘 다이에서 직접 수행됩니다. 이 시스템은 요구 사항이 변경되는 즉시 장치가 반응하여 사운드 트랙이나 음악과 함께 모든 바이어스 조정이 즉각적이고 최적으로 수행됩니다. 장치의 온도가 변경되고 센서가 센서를 감지하는 시간 사이에 지연이 없습니다. 변경은 센서가 장치 자체의 필수적인 부분이기 때문에 가능합니다. 이러한 방식으로 왜곡이 낮아지고 안정성이 극적으로 향상되어 음악을 최상의 상태로 제공함과 동시에 비용을 절감 할 수 있습니다.

하나의 공통적 인 질문은 증폭기의 출력 섹션이 클래스 -A 동작으로 바이어스되는지 여부이다. 기술적으로, 출력 섹션 디자인의 선형성이 순수한 클래스 -A 작동의 이점을 달성하기 때문에 대답은 "예"입니다. "이득이있는 지능형 전력 트랜지스터"시스템을 사용하면 출력 섹션이 항상 올바르게 바이어스되어 사용 된 고전적인 무차별 대용 클래스 -A 바이어 싱 기술과 달리 켜기 및 끄기 중에 출력 장치로 인한 크로스 오버 왜곡을 제거 할 수 있습니다 다른 앰프 설계에서는 낮은 효율, 과도한 열, 전기 낭비 및 전력 관리 또는 능동 바이어스 구성의 필요성을 초래합니다.

앰프 내부의 출력 장치는 견고하고 기계 가공 된 알루미늄 바를 통해 거대하고 비 공진 식의 맞춤형 알루미늄 히트 싱크에 단단히 고정되어 있습니다. 방열판 및 방열판 핀은 증폭기의 전면 패널, 후면 패널 및 상단 및 하단 덮개에 비례하여 수학적으로 계산 된 높이, 깊이 및 너비로 설계되어 장치의 다양한 부품을 조립할 때 앰프는 전체적으로 울리지 않으며, 공명하거나 진동하지 않습니다. 또한 섀시 전체가 방열을 위해 방열판 역할을한다는 것을 의미합니다. 이는 출력 장치로부터 최적의 효율적인 열전달을 가능하게하고 고출력 조건에서 기계적 공진이나 진동이 섬세한 오디오 신호를 방해하지 않도록합니다. 고주파 통과 동안, 앰프는 과도한 열이나 링 히트 싱크가 음질을 방해하거나 영향을 미치지 않고 깨끗하고 부드럽게 재생할 수 있습니다.

각 채널의 입력 회로에서 높은 공통 모드 제거는 Jeff Rowland Deign Group의 도움으로 설계 및 맞춤 제작 된 오디오 입력 변압기를 사용하는 고유 한 회로를 사용하여 달성됩니다. 이러한 오디오 트랜스포머는 Jeff의 완벽한 협력으로 설계되었으며 MC-6의 요구 사항 및 성능 사양을 충족시킵니다. 입력 변압기의 장점을 활용하면 공통 모드 노이즈는 표준 입력 회로 설계로는 이전에는 불가능했던 레벨로 감소되어 20Hz에서 20,000Hz의 전체 오디오 주파수 범위에서 75dB 이상의 제거율을 달성합니다. 잡음 플로어의이 중요한 감소는 소리가 쉿쉿 소리, 험 잡음 및 전자 노이즈가없는 조용한 배경에서 발산되므로 실질적으로 더 낮은 수준의 세부 묘사와 역 동성을 제공합니다. 앰프의 입력 섹션에 트랜스포머를 적용함으로써 MC-6는 전자 서명 및 특성에 관계없이 모든 프리 앰프, 소스 또는 프로세서와 인터페이스 할 수 있으며 감정적 인 내용과 순도를 저하시킬 수있는 부작용이나 반작용이 없습니다. 오디오 신호는 앰프로 전달됩니다. 기존 입력 섹션보다 분명히 비싸지 만 입력 트랜스포머의 장점은 음악성, 정확성, 노이즈 제거, 다이내믹 및 시스템 호환성 측면에서 비용보다 훨씬 큽니다.

또한 입력 임피던스와 게인은 평형 또는 비평 형 입력의 사용 여부에 따라 전통적인 앰프 설계 내에서 달라질 수 있습니다. MC-6은 입력 트랜스포머가 있기 때문에 밸런스 입력과 언밸런스 입력 사이에 차이가 없으므로 두 입력 중 하나를 사용할 때 음질이나 출력 레벨에 차이가 없습니다. 두 가지 모두 동일한 매끄럽고 중립적 인 프리젠 테이션을 제공합니다. 이 설계 방법은 앰프에 신호를 전달하는 데 사용되는 방법이나 구성 요소에 관계없이 MC-6이 탁월한 성능을 제공한다는 것을 의미합니다. 프리 앰프, 디지털 소스 또는 서라운드 프로세서는 앰프의 트랜스포머 커플 된 입력 회로에 의해 호환성이 보장됩니다.

MC-6에 통합 된 모든 혁신과 기술적 진보의 복합적인 결과는 기존의 2 채널 스테레오 시스템에서 사용할 수있을뿐만 아니라 다중 채널 오디오 / 비디오 시스템에서 사용할 수있는 최상의 적응력의 증폭기입니다 최상의 성능을 요구합니다. 또한 MC-6을 사용하는 시스템은 추가 앰프를 추가하고 출력 구성을 변경하여 더 많은 전력을 공급하거나 더 많은 수의 활성 채널에 전력을 공급함으로써 향후 애플리케이션에서 확장 될 수 있습니다. 이러한 방식으로, MC-6 다중 채널 전력 증폭기는 실제로 현재 사용 가능한 가장 유연한 고성능 증폭기입니다.





기종의 정격

모델 멀티 채널 파워 앰프
정격 출력
2 채널:

6 채널: 250W ()
400W(4Ω)
150W(8Ω)
250W(4Ω)

출력 대역폭 0.1 Hz ~ 160kHz
THD0.1%이 하 (정격 출력 )
덤핑 팩터 60 이상 (채널 1, 6)
40 이상 (채널 2 ~ 5)
출력 전압 60A 피크 (채널 1, 6)
30A 첨단 (채널 2 ~ 5)
게인 26dB
입력 임피던스 Ω 36k/ch
CMRR75dB 이상 (20Hz ~ 20kHz)
입력 감도 141mV
입력 핀 XLR: 6 계통
RCA: 6 계통
소비 전력 40W (대기)
220W (유휴 상태)
1, 200W (최대)
외형 치수 445 × 높이 285 × 안 길이 260mm
무게 56kg



MC-6 Multi-Channel Power Amplifier
Innovations and Technology

The MC-6 Multi-Channel Power Amplifier from Jeff Rowland Design Group features a unique and innovative fully balanced Differential Mode output circuit that is as technologically advanced as it is sonically involving. The MC-6 incorporates a new amplifier output stage design that allows individual portions or channels of the output section to be run alone or in parallel to create the most flexible amplifier available for both audio and theater applications – without the performance limiting drawbacks of output “cards” or “modules.” When initially designing the MC-6, the primary objective was to develop an amplifier that was capable of a wealth of multi-channel configurations yet still provided the superior sonic capabilities required by traditional two-channel stereo amplification. What resulted was the creation of an amplifier that not only provides the most flexible amplification platform available today for any system configuration, but who’s performance actually increases as a greater number of channels are linked together. When combined with an output section that utilizes a novel output device configuration, audio input transformers for the best possible noise and distortion characteristics, and a non-resonant chassis of artfully machined aluminum, the MC-6 is quite possibly the most exceptional multi-channel amplifier ever built.

Each channel of the MC-6 is capable of a continuous 250 watts into an 8 ohm load. As an individual amplifier, each channel of the MC-6 would be an excellent performer, capable of reproducing music and soundtracks with superior realism. As a multi-channel amplifier, the MC-6 packs six of these 250-watt amplifiers into a single chassis. However, the MC-6 also allows the user to add these amplifiers together to increase the amount of work they can do, all with no disassembly. As a six-channel amplifier, the MC-6 is capable of 150 watts per channel, all channels driven continuously to their maximum output, 250 high-current watts per channel as a stereo amplifier, and as a mono amplifier it can produce a whopping 330 watts of power with tremendous current capability (120 amps peak).

The basic principle foundation of the MC-6 is the ability to “link” or parallel individual channels of amplification for greater and greater current capability. Paralleling is not similar to bridging and is a feature exclusive to the circuitry of the MC-6. Linking adjacent channels together sums the total available maximum current capability of each channel. Bridging, a method commonly used to increase the voltage capability of single-ended amplifiers, does not increase the current capability of an amplifier and can potentially have a negative affect on sound quality if the power supply cannot keep up with demands. When an amplifier is bridged, each output channel sees only one-half of the load impedance (the loudspeaker load), which effectively doubles the amount of current each output channel must produce. Because each channel sees only one-half of the load, an 8 ohm loudspeaker appears as a 4 ohm load to each output channel and requires double the amount of current for the same given output level, thus the output stage and power supply can be taxed beyond their capabilities. Bridging results in the doubling of voltage (the potential for current to flow), but not the current (the work that an amplifier produces). Not so with the MC-6. Linking takes the existing channels of operation and runs them together in parallel. Since all of the channels are providing both positive and negative halves of the output signal, the amount of current is increased as more channels are linked. They all see the same input signal – both positive and negative – and share it amongst their output devices, and use their outputs in tandem to drive a load or loudspeaker. As a greater number of output devices are used to drive a specific load, the load each device is asked to drive or “carry” is reduced as it is carried by a greater number of output devices. Since each device is placed under less stress, they do not have to work as hard to deliver a greater amount of current to your loudspeaker and are able to produce a more effortless and controlled presentation of the recorded event. This increases the maximum current available and decreases the electrical load of each linked channel. This yields improved electrical and sonic performance, especially under demanding conditions. Think of six people pushing an automobile: one person pushing can move the car, but with a great amount of stress and effort. With each person added, up to six people, the car becomes easier to move. For example, if channels 1 through 6 are linked together, the result is a single channel with a maximum output current capability equal to the sum of the current capability of channels 1 through 6. In contrast to bridging, when channels are linked together, performance of the amplifier actually improves with the linking of adjacent channels. Since all loudspeakers require or “feed” on current, not voltage, linked channels will be better at supplying your loudspeakers with the required energy to let them perform at their peak in demanding conditions.

In the output sections of the amplifier, twelve output devices per channel in channels 1 and 6, and 6 output devices per channel in channels 2, 3, 4, and 5, each device capable of 150 watts of peak power, are incorporated in a novel “Intelligent Power Transistor with Gain” configuration in place of standard output transistors to provide unprecedented audio performance, stability, and reliability virtually impossible to achieve with conventional discrete components. Into low impedance loads and inefficient loudspeakers that will actually demand such current, the MC-6 will offer unparalleled performance and control throughout even the most rigorously demanding musical passages. These integrated power output devices, despite greater cost in comparison to their more commonly used discrete transistor counterparts, allow a significant reduction in the amount of circuit “real estate,” dramatically reducing capacitive and dielectric storage effects, as well as simplifying the overall signal path. By minimizing these negative effects throughout the entire circuit, the gain bandwidth product is approximately ten times greater than virtually any other discrete circuit design and thus yields greater high frequency control, detail, and accuracy.

These devices also allow the added benefit of extremely accurate bias control and stability, whereas most other amplifier circuits must rely on “thermal bias.” Thermal bias is a process where a temperature sensor, most often a diode or transistor mounted to the heatsink, mimics the behavior of the output transistors and adjusts the bias current accordingly as it heats or cools – less current when hot and more current when cool. The drawback with thermal bias is that there is a time delay of several seconds between the time the temperature of the output transistor changes and the temperature sensor reacts, as heat from the output device must travel slowly through the heatsink before it will arrive at the sensor. Typically, under conditions such as music where the signal is changing instantaneously and bias requirements will vary quickly and continually, the bias adjustment will almost never be optimal for low distortion and the best possible sound quality since the bias adjustment will never catch up to the changing needs of the output transistors. Within the MC-6, the temperature sensing is performed directly on the silicon die within each output device itself. This system allows the device to react as soon as demands change so that any and all bias adjustments are performed instantly and optimally along with the soundtrack or music – there is no delay between the time that the temperature of the device changes and the sensor detects the change, as the sensor is an integral part of the device itself. In this way, distortion is lowered and reliability is dramatically increased to best serve the music while at the same time saving cost.

One common question is whether the output sections of the amplifier are biased into Class-A operation. Technically, the answer is “yes,” as the linearity of the output section design achieves the advantages of pure Class-A operation. Using the “Intelligent Power Transistor with Gain” system keeps the output section properly biased at all times to eliminate crossover distortion caused by the output devices during turn-on and turn-off, as opposed to the archaic brute force Class-A biasing techniques used in other amplifier designs that result in low efficiency, excessive heat, electrical waste, and the need for power management or active biasing schemes.

The output devices within the amplifier are securely clamped to a massive, non-resonant, custom machined aluminum heatsink via a rigid, machined aluminum bar. The heatsinks and heatsink fins have been designed with a specific mathematically calculated height, depth, and width in proportion to the front panel, rear panel, and top and bottom covers of the amplifier so that when the various parts of the unit are assembled, the amplifier as a whole does not ring, resonate, or vibrate. It also means that the entire chassis performs as a heatsink for better heat dissipation. This allows optimal and efficient heat transfer from the output devices and prevents any mechanical resonance or vibration under high power conditions from disturbing the delicate audio signal. During high output passages, the amplifier is able to play cleanly and smoothly with no chance for excessive heat or ringing heatsinks to interfere with or affect sound quality.

In the input circuitry for each channel, high common mode rejection is achieved by utilizing a unique circuit that uses an audio input transformer designed and custom manufactured with the assistance of Jeff Rowland Deign Group. These audio transformers were designed with Jeff’s full cooperation and match the needs and performance specifications of the MC-6. By taking advantage of the benefits of input transformers, common mode noise is reduced to a level previously impossible with standard input circuit designs, achieving a rejection ratio of better than 75 dB across the entire audio frequency range from 20 Hz to 20,000 Hz. This significant lowering of the noise floor results in substantially better low level detail and dynamics, as sound emanates from a silent background free of hiss, ground hum, and electronic noise. The application of transformers in the input section of the amplifier also allows the MC-6 to interface with any preamp, source, or processor regardless of its electronic signature and characteristics, with no negative or reactionary effects that may mar the emotional content and purity of the audio signal as it is passed along to the amplifier. While obviously more expensive than traditional input sections, the benefits of input transformers far outweigh the costs in terms of musicality, accuracy, noise rejection, dynamics, and system compatibility.

In addition, input impedance and gain will vary within traditional amplifier designs depending on whether balanced or unbalanced inputs are used. Because of its input transformers, the MC-6 offers no difference between balanced and unbalanced inputs, resulting in no differing characteristics in sound quality or output level when either inputs are used – both will provide the same seamless, neutral presentation. This method of design means that the MC-6 will provide exceptional performance regardless of the method or component used to deliver the signal to the amplifier. Preamps, digital sources, or surround processors are assured compatibility by the amplifier’s transformer coupled input circuitry.

The compound result of all of the innovations and technical advancements incorporated into the MC-6 is an amplifier of supreme adaptability, able to be used in traditional two-channel stereo systems as well as it can be used in multi-channel audio/video systems requiring the highest possible performance. In addition, systems utilizing the MC-6 can be expanded in future applications by adding additional amplifiers and changing output configurations for greater power or to power a larger number of active channels. In this way, the MC-6 Multi-Channel Power Amplifier is indeed the most flexible high-performance amplifier available today.



Jeff Rowland MC-6


\3,000,000(1998年発売)


 解説 


Model8Tiをベースにしたマルチチャンネルパワーアンプ。

MC-6はModel8Ti2台を単一シャーシに納めた設計となっています。また、4アンプ機能のみでなく6アンプ機能まで持たせることでダイナミックなパフォーマンスと機能性を持たせています。
リアパネルの切り替えスイッチで2チャンネルアンプ、4チャンネルアンプ、6チャンネルアンプ、シングルインプット/トライワイヤ対応、シングルインプット/バイワイヤ対応が設定できます。

アウトプットデバイスには超高品位オーディオICを使用しています。これにより極端に短いシグナルパスによるカレントフィードバックを可能し、IM歪を低減するとともにハイスピードを実現しています。

入力には各アンプステージに対して一機ずつコヒレンス使用のワイドバンド超精密インプットトランスを装備しています。これにより電磁波やラジオ波(RFノイズ)の混入を防いでいます。

シャーシ構造はModel8Tiと同じとなっており、アルミブロック削り出しのボディに回路を搭載することで電磁波や高周波ノイズを排除しています。




商品

Webから試聴・購入のご予約

JEFF ROWLAND MC-6 6ch マルチパワーアンプ @20008

14.11.30
2015年3月26日
新ECサイトに移転しました。http://afroaudio.jp/
ポイント:40000 Point

¥ 800,000 (税込)
¥ 740,740 (税抜)
在庫数:1

型番:MC-6 / メーカー:JEFF ROWLAND / 国:アメリカ
商品ID:20008

弊社指定業者 50kg~100kg以内
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